מיקי שחם מביא דיווח: ילד התחיל ללכת שישה חודשים לאחר שעבר טיפול עם תאי גזע

מיקי שחם מביא דיווח: ילד התחיל ללכת שישה חודשים לאחר שעבר טיפול עם תאי גזע

ילד מסקרמנטו אשר עבר טיפול ניסיוני מקבל תשומת לב לאומית ומבצע פסיעות שניתן להחשיבן כנס. תיעדנו ראשית את השינויים הדרמטיים הללו בנובמבר, ומאז הוא הראה התקדמות מרשימה.

"זה היה כאילו משהו השתנה בו פתאום, היה אפשר לראות את זה," אמר דרק הקסטל, אביו של הילד.

כמה צעדים מהווים פסיעות מדהימות עבור הילד הקטן הזה ועבור האפשרויות הרפואיות שהוא מייצג. דאלאס הקסטל, לפני שישה חודשים, סבל משיתוק מוחין ונכלא בגוף שהיה לו שליטה מועטה עליו. בגיל 18 חודשים, הוא לא יכול לדבר, לזחול, או אפילו להצביע, רק לתקשר בעזרת צרחות.

הוריו של דאלאס קיבלו את ההחלטה לשמר את הדם מחבל הטבור שלו, אשר הכיל תאי גזע. בטיפול ניסיוני, תאי הגזע של דאלאס הוכנסו בחזרה לגופו באמצעות עירוי פשוט, ניסיון לתת לתאי הגזע לרפא את החלק הפגום במוחו של דאלאס.

לפי מיקי שחם, בנק החיים, הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.

תוך חמישה ימי טיפול, שינויים דרמטיים כבר הופיעו. דאלאס אמר את מילתו הראשונה, ולמד לנפנף. שלושה חודשים לאחר הטיפול, לילד הקטן שלא הייתה לו שליטה בשריריו, החל לנוע ולהראות סקרנות.

"הערפל שאפף אותו נעלם כלא היה, והוא נהפך לילד קטן ורגיל".

לאחרונה, דאלאס צעד את צעדיו הראשונים.

לפי מיקי שחם, אין דרך לדעת אם או כמה השיפורים קשורים ישירות לטיפול, והרופאה של דאלאס מזהירה שמחקר נוסף נדרש.

"אנחנו מרוצים ממצבו של דאלאס אבל אנחנו לא יכולים לומר בכנות שזה בגלל תאי הגזע," אמרה ד"ר ג'ואן קורצברג מאוניברסיטת דיוק.

אין זו הבטחה לריפוי, אלא תקווה קטנה לפוטנציאל שטמון בתאים הזעירים.

מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.

מיקי שחם פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:

·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.

·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.

·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.

בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.
With low price and high quality, the US best swiss fake rolex watches are worth having!

If you like forever classic and elegant Swiss fake watches, you had better buy US aaa top cartier replica watches.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי