מיקי שחם מביא דיווח: מחקר מבטיח לטיפול לב בעזרת תאי גזע

מיקי שחם מביא דיווח: מחקר מבטיח לטיפול לב בעזרת תאי גזע  


החברות Angiotech Pharmaceuticals ו-Athersys Inc הכריזו שמטופלים שחוו התקפי לב המשתתפים בשלב הראשון של הניסוי הקליני שלהם בתאי גזע הציגו תפקוד לב משופר. הטיפול נסבל היטב בכל המינונים.


המטופלים הציגו תופעות לוואי עמומות עד מתונות, על פי Angiotech. נתוני הניסוי העידו שהמטופלים המקבלים את הטיפול הציגו שיפורים בתפקוד הלב שלהם בהשוואה למטפלים שקיבלו טיפול סטנדרטי שלא כלל תאי גזע. עדכון זה של הניסוי הקליני בשלב המוקדם התבסס על ארבעה חודשי נתונים לאחר הטיפול.


לפי מיקי שחם, על פי החברות, מחקר קליני עוקב נמצא בתהליך, אשר מצופה להתחיל בשנת 2011.


לפי מיקי שחם, בנק החיים, הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


 גם אמרה שמוצר ה-MiltiStem שלהם קיבל מעמד של 'תרופה יתומה' בארה"ב למניעה של מצב רפואי אשר גורם להתקפה אימונולוגית אצל מטופלים שעוברים השתלות של מח עצם. מעמד של תרופה יתומה הוא כינוי שניתן על ידי מנהל התרופות והמזון (FDA) של ארה"ב עבור תרופות אשר מטפלות במחלה המשפיעה על מתחת ל200 אלף אמריקאים. הוא נותן ליצרנית התרופות בלעדיות שיווקית למשך תקופה של שבע שנים בארה"ב, לאחר האישור.


חברת Angiotech הקנדית ראתה את המנייה שלה מטפסת 10% ב23 בספטמבר למחיר של 57 סנט קנדי בבורסת טורונטו. חברת Athersys האמריקאית עלתה בחצי אחוז לשער של 3.18 דולרים בנאסד"ק.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות  בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.

AAA 2023 rolex replica watches UK can be found from the online store. All the collections are available.
Swiss official fake rolex watches UK for sale are cheap for men and women.

מיקי שחם פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.
Hot Swiss movement replica breitling watches like fake Breitling Navitimer, Chronomat, Superocean, Transocean and etc. are available on this web.

The UK 1:1 breitling replica watches for men and women are find and cheap. Fast shipping and quality guarantee.







מיקי שחם תאי גזע דם טבורי