מיקי שחם, ''בנק החיים''– דם טבורי, מביא לקט נוסף של פרסומי מדע ורפואה מהעולם: צעד נוסף לקראת תרפיה תאית לניוון מקולרי תלוי גיל.

מיקי שחם,  ''בנק החיים''– דם טבורי, מביא לקט נוסף של פרסומי מדע ורפואה מהעולם: צעד נוסף לקראת תרפיה תאית לניוון מקולרי תלוי גיל.

תקציר



ניוון מקולרי תלוי גיל (AMD) הוא מחלת הרשתית שמובילה להדרדרות בראיה
ולבסוף לעוורון
mso-fareast-font-family:"Times New Roman"" lang="HE">תמידי.



טרם
נמצא טיפול שיתקן את הנזק שנגרם ע"י
AMD . ראיות שנאספו לאחרונה מראות אפשרות לתרפיה תאית שתשתמש בפיגמנט אפיתל הרשתית(RPE)color:black" lang="HE"> יכולה להיות אופציה ברת ביצוע לטיפול במחלה זו. למשל השתלת RPEcolor:black" lang="HE"> אוטולוגי יכולה להיות יעילה באספקת תחליף פונקציונלי לרשתית חולה במודלים של בעלי חיים ובני אדם.



לעומת זאת, ניוון יכול לקרות שוב, מה שידרוש יותר תאי RPE מהמטופל. אם כך, בהתחשב באופציה של אפשרות חד פעמית לקצור את רקמת  הRPE מהפריפריה של עין המטופל, העברה בטיחותית בין מרפאת ובתי חולים, ריבוי יעיל של color:black">RPE in vitro ביעד ושימור ארוך טווח בהקפאה לשימוש עתידי, אנחנו פיתחנו מצע מתכלה עבור color:black">RPE . המצע עשוי מפולימר התקרשות תרמורוורסיבילי נטול פקטור גדילה(TGP - Mebiol gel).



מיקי שחם, בנק החיים , מבהיר כי שכבות תאי RPE שנקצרו מעיני מת שובצו בהידרוג'ל TGP וחולקו ל-3 קבוצות: הראשונה מייד עברה עיבוד. השניה כעבור 18-24 שעות והשלילית- כעבור 40-48 שעות.



לכל קבוצה היתה תת קבוצת ביקורת שגדלה על מצע רגיל ותת קבוצה color:black" lang="EN-GB">TGP שגדלה בפיגום TGP. לא בוצע שימוש בפקטורי גדילה בתרבית במשך 3 שבועות של גידול.


ספירת תאי RPE נעשתה באינטרוולים קבועים במהלך שלב ההתפשטות ואופיינו ע"י RT-PCR לצורך בדיקת פנוטיפ הRPE. התאים בשלושת קבוצות ה-TGP וקבוצות ביקורת היו חיוניים באופן זהה לאחר תקופות שימור שונות, עם משך מקסימלי של 48 שעות. TGP שמר על תאי RPE בשכבה אחת monolayer במבנה טיפוסי של חלת דבש המאפיין RPE מקורי.



לפי מיקי שחם, מחברת בנק החיים דם טבורי מהווה המקור היישומי הטוב ביותר, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים
באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת
חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


דרגת הפיגמנטציה עולה בקבוצת TGP בהשוואה לקבוצת ביקורת , מה שמעוד על כך ש-cRPE זה שומר על פנוטיפ מקורי. יכולת שגשוג של RPE גם עלתה על מצע של TGP. תאים משתי הקבוצות ביטאו את חלבון הקישור רטינאלדהיד תאי ( Cellular Retinaldehyde-Binding Protein (CRALBP) and RPE65, ) , שמבוטא בשפע בתאי RPE ותאי מולר של הרשתית.



יצרנו יחידת תפקוד פשוטה ויעילה להובלת RPE בתנאי אקלים שונים ללא צורך בשימור בקירור ע"י שימוש בקוקטייל של פולימר הידרוג'לי ושיטת תרבות ללא שימוש בפקטורי גדילה.



תאים אלה יכולים לשמש כמקור להשתלה בטיפול בהפרעות רשתית על  אימות עתידי של מאפייני תיפקוד שלהם.


ליקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות
ביוקורד בע”מ - בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל,

ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.



מיקי שחם, בנק החיים, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·
השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.

· סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.



·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.



לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות ביוקורד בע”מ - בנק החיים , בלבד.

From the website, you can know more detailed information about 2023 perfect panerai fake watches UK.
UK AAA omega replica watches are equipped with Swiss movements. You can possess the cheap fake watches from online stores.







מיקי שחם תאי גזע דם טבורי