מיקי שחם מביא חדשות ומחקרי תאי גזע מהעולם: לרתום את המערכת החיסונית למלחמה בסרטן הלבלב

מיקי שחם מביא חדשות ומחקרי תאי גזע מהעולם: לרתום את המערכת החיסונית למלחמה בסרטן הלבלב

24 ספטמבר 2013

סרטן לבלב מדורג כגורם הרביעי המוביל למוות מהסרטן בארצות הברית והוא אחת מהצורות הקטלניות ביותר של סרטן, בשל התנגדותה לטיפולים רגילים עם כימותרפיה והקרנות, ולעתים קרובות, בשלב מאוחר שלה בזמן אבחנה.

קבוצת החוקרים בראשותו של האוניברסיטה של ​​בית ספר פרלמן של פנסילבניה לרפואה ומרכז אברמסון לסרטן, בשיתוף עם מדענים מאוניברסיטת פיטסבורג ואוניברסיטת וושינגטון, פרסמה את תוצאות של ניסוי קליני שבו תרופת כימותרפיה סטנדרטית למחלה, gemcitabine, יחד עם נוגדן CD40 הביא לרגרסיה משמעותית בחלק מהחולים עם סרטן לבלב מתקדם.

נמסר גם על ידי מיקי שחם, כי באמצעות גישה בזמן אמת של הדמיה כדי לפקח על תגובת גידול לטיפול החיסוני, הצוות בחן גם איך אתרי מחלה ראשוניים וגרורתי התכווצו. העבודה שלהם מופיעה החודש ב inClinical.

" כיום, באמצעות הדמיה מבינים את הטרוגניות הטיפול שניתן לראות בטיפול חיסוני - לא כל הגידולים בתוך הגוף של מטופל מגיבים באותה הדרך, גם לנוכח טיפולים רבי עוצמה, ועכשיו יש לנו דרך לעקוב אחרי טיפול הייחודי אלה תגובות בחולים בזמן אמת", אמר המחבר הראשי גרגורי ביטי, פרופסור במחלקה להמטולוגיה/אונקולוגיה במרכז הסרטן אברמסון.

הדו"ח מתבסס על תוצאות ראשוניות של ממצאים בשני בני האדם והעכברים שפורסמו ב 2011. הגישה החדשה מנצלת את התגובה חיסונית בסביבה האמיתית של הגידול הראשוני של המטופל על ידי מיקוד CD40 - מולקולה פני תא ולהפוך סוג של תא דם לבן המכונה מקרופאג נגד הגידול על ידי שגורם להם לתקוף את הגידול עם תמיכה רקמות של הגידול שמשמש כמחסום הגנתי לטיפולים סטנדרטיים.

הטיפול, בסופו של דבר גורם להצטמקות משמעותית של חלק מהגידולים הראשוניים ומשפיע על הפעילות המטבולית של שני נגעים ראשוניים גרורתיים. 21 חולים שטופלו בשילוב התרופות, חמישה חולים שקיבלו טיפול אחד לפחות פיתחו תגובה חלקית, שהוגדר כירידה בגודל גידול של לפחות 30 אחוזים.

המחקר החדש מדד גם את האפקטיביות של יישום גישה חדשה להדמיית FDG / PET-CT, כדי לחשוף את התגובות המטבוליות של גידולים בודדים. FDG / PET- CT משתמש בנותב גלוקוז רדיואקטיבי כדי לאתר במדויק את ספיגת הגלוקוז בתוך גידולים, חושף את המקומות שבהם תאים הם פעילים מטבולית.

בדרך כלל רופאה ורדיולוגים מדווחים שהספיגה של גלוקוז בתוך הגידול בשימוש בטכניקת הדמיה זו - מירבית, עם זאת, המחקר החדש הראה כי חילוף חומרים של הגלוקוז ניתן לכימות בתוך גידולים בודדים או בתוך איברים, ובכל הגוף, כדי לספק מידה בסך הכל נטל גידול.

הובהר על ידי מיקי שחם, כי זה שנים, דם טבורי מהווה את המקור המועדף בטיפולים המטולוגיים ורפואת חידוש האיברים, שכן תאי גזע מדם טבורי הם ראשוניים יותר ו אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית.

עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים באלפי מחקרים וניסויים קליניים בשלבים השונים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. בשל היות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, הם משרתים גם את השתלות רפואת חידוש איברים דוגמת הטיפול באוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, פרקינסון, פגיעות נוירולוגיות, ראיה, שמיעה, לב, סוכרת וכיוב'.

הצוות מצא כי בעוד שגידולים ראשוניים נראים מגיבים פחות או יותר באופן אחיד עם כל מחזור טיפול, גידולים מגוונים בתגובותיהם לטיפול. "אנחנו התחלנו בהדמיה מוקדם, שבועיים לאחר המנה הראשונה של טיפול ואנחנו יכולים לראות את השינויים והתגובות במונחים של חילוף חומרים של הגלוקוז אפילו בשלב מוקדם בטיפול, אשר חזה כמה טוב חולים יגיבו חודשים לאחר מכן", אומר ביטי.

נמסר להנהלת אתר זה כי מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, שימור דם טבורי ובנקי דם טבורי, מבעלי החברות סיטוג'ן ופידארט, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים /רפואה התחדשותית /רפואה מחדשת /רפואה רגנרטיבית /Regenerative Medicine /Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי - בפרט.

הקבוצה מקווה ליישם את השימוש ב FDG / PET-CT לניטור תגובות טיפול במהלך טיפולים מבוססי חיסון אחרים בסרטן הלבלב.

קביעת הסיבות לתגובות שונות אלה יהיה הצעד הבא חשוב בעבודה זו. גישת ההדמיה הייחודית, מגלה תובנה חדשה הביולוגיה של סרטן הלבלב והתנגדות הטיפול בה. זה מאפשר לצוות המחקר לזרז את התקדמות באמצעות מודל ייחודי שנע במהירות קדימה ואחורה בין המעבדה והמרפאה.

הנפוצה ביותר בתופעת הלוואי של הטיפול הייתה תסמונת שחרור ציטוקין, שבדרך כלל מתבטאת בצמרמורות ותלאות. חולה אחד עם היסטוריה קודמת של מחלות כלי דם חווה שבץ מוחי זמן קצר לאחר התחלת טיפול.

עד כה, עם כל יתרונות תאי הגזע מדם טבורי בהשוואה למקורות האחרים, ה ב ע י ה של התחום היא ביעילות האיסוף הנמוכה של דם טבורי, המביא למספר מוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאימים להשתלה בעיקר לילדים ולא למבוגרים שהם מרבית החולים והממשיכים להיסמך על תרומות תאי גזע פחותים ביכולותיהם של תורמים בוגרים. המצב מצוי בשינוי בימים אלה, ליקי שחם פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (ב- 81%) שיכול לשרת גם:

·  השתלות במבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.

·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות במצטבר מספר תאים גבוה.

·  טיפול במגוון מחלות שונות במהלך החיים.

לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק דם טבורי"דם טבורי", בלבד ובקרוב מתחיל שיווקה גם בעולם.
US best online cartier replica watches can be found in shop.

You are worth the uk aaa replica breitling watches with high quality!





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי