מיקי שחם מביא חידושי ומחקרי תאי גזע: מדענים ייצרו מוח עצם מלאכותי המסייע לתאי גזע להתרבות.


חוקרים גרמנים פיתחו חומר סינטטי המאפשר לתאי גזע להתרבית. המבנה הנקבובי יכול לעזור בבוא היום לטיפול בלוקמיה.

תאי גזע מדם יכולים לשגשג רק במח העצם, שממנו הם הופכים לסוגים שונים של תאי דם שצורך הגוף, כולל תאי דם אדומים ולבנים, שמובילים חמצן ונלחמים במחלה.

נמסר על ידי מיקי שחם כי במשך שנים, חוקרים ברחבי העולם מנסים למצוא דרך לשכפל את מח העצם, כך שהם יוכלו לקצור תאי גזע מדם במעבדה.

חוקרים במכון הטכנולוגי של קרלסרוהה, מכון מקס פלנק למערכות חכמות ואוניברסיטת טובינגן, טוענים שהם עיצבו חומר נקבובי שבו תאי גזע מהדם יכולים להכפיל עצמם במשך ארבעה ימים.

מח עצם טבעי הוא מבנה מורכב מאוד, ולכן קשה לחיקוי. הארכיטקטורה הנקבובית התלת ממדית דומה לספוג רחצה ומכילה חלבוני גישור שתאי הגזע יכולים לעגון בהם.

מיקי שחם מבהיר, כי מאז שנת 1988, דם טבורי הוא המקור המועדף לתאי גזע בטיפולים המטולוגיים ורפואה מחדשת /רגנרטיבית.

מחלות וטיפולים רבים באמצעות תאי גזע מדם טבורי ברפואה רגנרטיבית נחקרים ונוספים כל העת, דוגמת: אוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, ראיה, לב, סוכרת, אורתופדיה ועוד.

נקבוביות מארחות סוגי תאים רבים הפועלים באינטראקציה אחד עם השני ומייצרים מסרים כימיים, המאפשרים לתאי גזע מדם להתרבית.

"אנו מניחים כי תאי גזע לא רק מבחינים בהרכב הכימי של סביבתם. הם כנראה יכולים גם להרגיש אם הסביבה שלהם היא רכה או קשה, מחוספסת או חלקה," אמרה קורנליה לי-טדיק, חוקרת במכון הטכנולוגי של קרלסרוהה.

היא ועמיתיה שמו את הכול ביחד, בידיעת והסביבה המועדפת על מח העצם. הם משכפלים מבנה דמוי ספוג של מח עצם באמצעות פולימר פשוט. הם מקשרים אליו חלבונים והוסיפו סוגי תאים אחרים.

החוקרים היו רוצים לראות תרופת לוקמיה ממח העצם המלאכותי יום אחד. לכך, יש צורך בתאי גזע מהדם החדש, בריאים לטיפול בלוקמיה, תאי גזע יכולים להיות כאלה שנקטפו במעבדה והושתלו בחולים. נכון לעכשיו, תאי הגזע מבודדים מהדם או מח העצם של תורם מתאים.

"הפקת מח עצם מלאכותי לתרבית והכפלת תאי גזע מדם היא יישום פוטנציאלי מעניין," אומר מרטין בורנהאוזר מאוניברסיטת בית החולים בדרזדן. "זה יאפשר לייצר כמות מספקת של תאי גזע מכמות קטנה ולהשתיל לתוך חולה מבוגר," הוא מוסיף.

כמות קטנה של תאי גזע יכולה לבוא גם מהדם מהשלייה לאחר לידה: שימור דם טבורי.

עם זאת, מספרם של תאי גזע בדם טבורי נמוך, על פי מרכז תורמי מח עצם (DKMS), שמקדם תרומות מח עצם ופועל כבנק דם טבורי (גרמני). "המעגל של המקבל האפשרי ומוגבל לכן לילדים ומבוגרים עם משקל גוף נמוך".

מיקי שחם – ימשיך לעדכן את גולשי האתר בחידושי תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואה מחדשת /רפואה רגנרטיבית.

"המטרה ארוכת הטווח שלנו היא ליצור מבנה שאליו יוכנסו תאי גזע מדם", אומר לי-לי-טדיק. "ואז הם יתרבו, ואנחנו נקצור את תאי הגזע וניתן אותם למטופל."

"אנחנו רק יצרנו אב טיפוס", היא מציינת. "לפחות עוד 15 שנים לפני שהטכנולוגיה תהיה זמינה לחולים." אמר בורנהאוזר. "יהיה צורך במחקר יישומי נוסף כדי להפוך את זה למציאות", הוא אומר.

מימיו הראשונים, הבעיה של התחום מציל חיים זה היא ביעילות הנמוכה של איסוף דם טבורי והמספר המוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאימים להשתלה לילדים בלבד.

ליקי שחם פיתח טכנולוגיות ואביזרים, אשר לראשונה מאפשרים לאסוף מספר תאי גזע גבוה משמעותית (ב- 33% וב- 81%, בהתאם לאביזר), שיכול לשרת גם השתלות במבוגרים וסדרות השתלות של רפואת חידוש איברים / רפואה רגנרטיבית למחלות שונות במהלך החיים.

You can find UK high quality fake watches with cheap prices from online store. All the hot models are available.

2021 Swiss US best panerai replica watches are in stock. You can possess perfect fake Panerai watches with less money.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי