מיקי שחם מביא חידושי ומחקרי תאי גזע: שליטה תלוית גיל בהתפתחות תאי גזע לתאי עצב במוח.

מיקי שחם מביא חידושי ומחקרי תאי גזע: שליטה תלוית גיל בהתפתחות תאי גזע לתאי עצב במוח.

חוקרים בקרולינסקה בשוודיה הצליחו להסביר כיצד תאי גזע במוח משתנים כדי לאפשר לסוג אחד של תאי גזע לייצר תאים מסוגים שונים בשלבים שונים.

עודכן על ידי מיקי שחם כי במחקר שפורסם בכתב העת Neuron, החוקרים מראים כי מולקולת איתות זמן TGF-beta מסדירה את הפוטנציאל של תאי הגזע העצביים בשלבים שונים של התפתחות המוח - ידע שעשויה להיות משמעותי לפיתוח תרופות עתידי.

המוח האנושי מורכב מאלף סוגים שונים של תאי עצב. כבר זמן רב ידוע כי תאי הגזע העצביים משתנים במוח האנושי עם הגיל.

מיקי שחם מציין, כי מאז שנת 1988, דם טבורי הוא המקור המועדף לתאי גזע בטיפולים המטולוגיים ורפואה מחדשת /רגנרטיבית.

מחלות וטיפולים רבים באמצעות תאי גזע מדם טבורי ברפואה רגנרטיבית נחקרים ונוספים כל העת, דוגמת: אוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, ראיה, לב, סוכרת, אורתופדיה ועוד.

סוג אחד של תאי גזע יכול לייצר סוגים שונים של תאי עצב בשלבים שונים של התפתחות המוח. בתהליך זה, תאי גזע בוגרים גם הפכו בהדרגה מוגבלים בפוטנציאל ההתפתחות שלהם ומאבדים את היכולת לפתח את סוגי תאים שנוצרו בשלבים המוקדמים.

החוקרים במחלקה לביולוגיה המולקולרית של התא בקרולינסקה הציגו מנגנון מולקולרי שיכול לעזור להסביר את המופע של גיוון תאי במוח.

"פונקציות TGF-beta כאות זמן ששולטת כאשר תאי גזע צריכים להפסיק לייצר סוג אחד של תא עצב ובמקום להתחיל לייצר אחרים וכן הגבלת יכולת הפיתוח העתידית של תאי הגזע בהדרגה", אומר יוהאן אריקסון, פרופסור לביולוגיה התפתחותית , שהוביל את המחקר.

מיקי שחם – ימשיך לעדכן את הגולשים בחידושי תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואה מחדשת /רפואה רגנרטיבית.

בעבודתם, החוקרים גם הראו כיצד ניתן להשתמש בתרביות תאי גזע לייצר בייצור המוני תאי גזע אשר בתורם ייצרו סרוטונין - חומר איתות. היום מערכת הסרוטונין במוח היא כבר יעד ידוע לטיפול בדיכאון, ועל פי חוקרים אפשרי להשתמש באותות זמן בפיתוח תרופות המבוססות על תאי גזע.

"זו מולקולת האיתות הראשונה הידועה המסדירה את הפוטנציאל של תאי גזע עצביים", אומר יוהאן אריקסון. "עם הבנה טובה יותר של איך פוטנציאל מוסדר, יכול להיות אפשרי להרחיב את ספקטרום הפיתוח של תאי גזע בהזדקנות, ולאפשר להם להחזיר את היכולת שלהם לייצר סוגי תאים משלבי חיים מוקדמים, אשר בראייה לטווח הארוך יכול להיות רלוונטי לשיטות טיפול מתקדמות במחלה ניוונית של מערכת עצבים ".

מימיו הראשונים, הבעיה של התחום הפורץ ומציל חיים זה היא ביעילות הנמוכה של איסוף דם טבורי ועל כן במספר המוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאימים להשתלה לילדים בלבד.

מיקי שחם פיתח טכנולוגיות ומכשור, אשר לראשונה מאפשרים לאסוף מספר תאי גזע גבוה משמעותית (ב- 33% וב- 81%, בהתאם לאביזר), שיכול לשרת גם השתלות במבוגרים וסדרות השתלות של רפואת חידוש איברים / רפואה רגנרטיבית למחלות שונות במהלך החיים.

You can buy 1:1 Swiss made fake watches UK here with low prices!
UK cheap rolex super clone watches are best in quality for men and women.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי