מיקי שחם, עונה על שאלות בנושא: שרלטנות בנושא דם טבורי ותאי גזע

מיקי שחם עונה על שאלות בנושא: שרלטנות בנושא דם טבורי ותאי גזע


 


·                   האם ישנם דיווחים על "ריפויים" של דם טבורי בעלי תקפות מפוקפקת?


תשובה: כן. הריפויים דמויי-הנס תמיד נראו כי הם באים מחלקים בעולם עם השגחה רפואית מועטה. האם זה אומר שמנהל התרופות והמזון האמריקאי הוא נוקשה מדי או שהטענות כוזבות? תשפוט כל מקרה בעצמך. דוגמאות:


            שימוש בדם הטבורי של הילד כדי לטפל בסרטן:
הפרסום של בנקי דם טבורי פרטיים נראה כי הוא מציע שדם טבורי כיול לשמש כדי לטפל בתינוק אם הוא מפתח סרטן. זה לא סביר במיוחד. בעוד שסרטנים בוגרים נובעים ממוטציות תאי נרכשות, ישנן ראיות לכך שסרטני ילדים רבים עולים מחריגויות גנטיות מולדות. במקרה זה, אין זה בטוח לטפל בילד עם השתלות (אוטולוגיות) של תאי הגזע שלהם.


Sample reference:


·                      Backtracking leukemia to birth , Rowley, Janet D. 1998 Nature Medicine vol.4(2) 150-151


There are, however, exceptions to this rule: The 2002 report of the European Group for Blood and Marrow Transplantation recognizes autologous transplant as standard practice for children with high risk AML in first remission. See Table 2 of Urbano-Ispizua A, et al., 2002 Bone Marrow Transplantation vol.29(8) 639-646.


            ריפוי למחלת פרקינסון בהודו:
ד"ר דינש גארג הגיע להכרה בארה"ב בכך שמימן בנק דם טבורי פרטי,
LifeCord USA, אשר התברר בסופו של דבר שהוא היה כתובת דואר ללא מעבדה. (ללא קשר לבנקים אחרים בשם “Lifecord” בגיינסוויל, פלורידה, גראז, אוסטריה וקוריאה). לאחר שהמזימה נחשפה, הוא ברח מהמדינה להודו, שם עיתון הטיימס של הודו דיווח ב12 לספטמבר 2001 שד"ר גארג "ריפא" מטופלי פרקינסון עם השתלות של דם טבורי. הדיווח טוען שתאי מוח "שנלקחו על ידי שינוי תאי גזע מדם טבורי שנזרקו" הוחדרו לתוך נוזל המוח והשדרה תוך כדי קירור המוח ועמוד השדרה. דיווחי החדשות ההודיים חזרו על עצמם באופן לא מבוקר בתקשורת האמריקאית.
ד"ר גארג חזר לארה"ב ותומכיו מחפשים אחר מימון לביצוע ניסוי קליני של הפרוצדורה שלו כאן.


            המוסד למחקר סטינבלוק (SRI):
SRI טוענים שד"ר פרננדו רמירז דלריו בטיחואנה, מקסיקו נתן תאי גזע מדם טבורי "טהור", שניתן ללא דיכוי חיסוני קודם, כדי לטפל בשבעה ילדים עם שיתוק מוחין. (הערות העורך: 1. למדענים אין שום סמן לתאי גזע, לכן זה בלתי אפשרי להפריד תאי גזע "טהורים". 2. ללא דיכוי חיסוני, הגוף של המטופל ידחה כל סוג של תאי גזע.) הם מדווחים שילד אחד נרפא מעיוורון (נוב' 2004). בניגוד, באקדמיה רפואית, המחקר המתקדם ביותר של הארוורד אשר השתמש בתאי גזע כדי לשחזר ראייה בוצע על עכברים (דווח ב18 בנוב' 2004). ביקורת על SRI: הארגון הצרכני QuackWatch רשם את Steenblock תחת ישויות "מחקר" מפוקפקות (ראה את 9 קווי ההנחיה שלהם) ומספק קישורים לפעולות רגולטוריות כנגד המוסד.
הגנה מ-
SRI: ד"ר אנתוני ג. פיין יצר עמוד המפריך את Quackwatch אשר מתעקש ש-SRI רק מדווחת על טיפולים שבוצעו עם תאי גזע מדם טבורי על ידי רופאים זרים.
מאמר מעקב על הנער אשר היה עיוור (יוני 2005).


            מרפאות במרכז אמריקה אשר משגשגות בגלל הפלות רוסיות:
אלן זרמבו מה-אל.איי טיימס מדווח שהשורשים של כמה מרפאות במרכז אמריקה מגיעים עד למוסד לבעיות של קריוביולוגיה וקריורפואה בקארקוב, אוקראינה, בהובלת ד"ר ולנטין גרישנקו. מאז 1972, המוסד הזה התנסה עם טיפולים רפואיים המשתמשים בתאים מעוברים שעברו הפלה. בהתבסס על עבודת המוסד, בשנות התשעים המוקדמות, קבוצה של חוקרים אוקראיניים הקימו חברה בקייב בשם EmCEll, שגבתה 25 אלף דולר לטיפול.
בסוף שנות התשעים, הפסיכיאטר ממליבו וויליאם רדר הקים חברה בשם
Medra שמציעה טיפולים תאיים עובריים דומים. תחילה התבססה באיי הבהאמה, Rader כעת מפעילה מרפאה ברפובליקה הדומיניקנית אשר מציעה טיפולים עובריים עם תאי גזע עבור 30 אלף דולר.


                        העיתון Barbados Nation דיווח ב14 לנוב' 2004 שהמוסד ברבדוס מספק טיפול משקם למטופלים תחת פרוטוקולי הטיפול שפותחו על ידי ד"ר ולנטין גרישנקו. המאמר מצהיר שהמנכ"ל של מוסד ברבדוס הוא ברנט סוסקינג, התאים העובריים מגיעים מעוברים שהופלו באוקראינה, והעלות היא 25 אלף דולר לאדם.


            הצד המפוקפק של טיפול בעזרת תאי גזע עובריים


            אתר הצרכנים Quackwatch שמופעל על ידי הרופא סטפן ברט הקדיש עמוד שלם למרפאות לא מוסדרות אשר טוענות לריפויים דמויי-נס עם תאי גזע. חלק ממרפאות אלו משתמשות בדם טבורי.


לפי מיקי שחם, בנק החיים, הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים. דם טבורי מהווה מקור טוב יותר ממוח עצם, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית וכן, בניגוד לתאי מוח עצם, תאי גזע מדם טבורי הינם בעלי יכולת להפוך לסוגים שונים של תאים בגוף.

You can buy best 2023 panerai fake watches UK here with low price and high quality.
Do not miss the 1:1 UK perfect breitling replica watches. Place an order online and fast shipping.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.

מיקי שחם, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:

·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.
You can place an order for your favorite 1:1 top uk fake watches online.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי