מיקי שחם, מביא דיווחים מדעיים - רפואיים מהעולם: תאי גזע לפציעת כבד אקוטית

 מיקי שחם – מביא דיווחים מדעיים - רפואיים מהעולם: תאי גזע לפציעת כבד אקוטית


מחקר חדש, שפורסם בכתב העת הפתוח של BioMed Central בשם Stem Cell Research & Therapy, חוקר את השימוש הטיפולי בתאי גזע אנושיים ממח עצם כנגד פציעת כבד אקוטית ומזהה את ה-TNF-a-induced protein 6 בתור רכיב מולקולארי מהותי לפעולת תאי הגזע.


מיקי שחם, בנק החיים, מבהיר כי פציעת כבד אקוטית היא סיבוך חמור של מטופלים במצב קריטי הנובע מבצקת בריאות, היפוקסיה, ובמקרים החמורים ביותר, כשל איברים. כתוצאה מכך עד ל40% מכל הסובלים מתים בגלל שהמערכות החיסוניות של הגוף שלהם מגיבות יתר על המידה בניסיון לתקן את הנזק המקורי לריאות.


חוקרים הנמצאים בלואיזיאנה הראו שטיפול עם תאי סטרומל מולטי-פוטנטיים (hMSC) שנלקחו ממח עצם יכל להפחית משמעותית פציעת ריאות אקוטית אצל עכברים לאחר 48 שעות. לאחר 24 שעות הטיפול נראה כעובד, ומפחית את כמות בצקת הריאות והפרוטאינים בריאות. בעוד שהפציעה הגדילה את מספר תאי הדם הלבנים פי עשרה (מוטרופילים), ניתן להפחית זאת בעזרת טיפול עם hMSC.


לפי מיקי שחם, בנק החיים, דם טבורי מהווה מקור טוב יותר ממוח עצם, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


כאשר החוקרים הסתכלו בפירוט רב יותר, הם מצאו שטיפול hMSC הפחית למעלה ממחצית מהחלבונים הדלקתיים שנבחנו, כולל IL -1a, II-1b, IL -6 ו-RANTES. טיפול hMSC גם הגדיל את כמות החלבונים האנטי-דלקתיים TNF-a-induced protein 6 (TSG6), Interleukin 1 receptor antagonist (IL-1RN).


ד"ר סאליבן, מהמרכז לחקר תאי גזע ורפואה מחדשת בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת טולאן, אמר "המחקר שלנו חושף מנגנון חשוב מאחורי הפעילות האנטי-דלקתית של תאי גזע בפציעת ריאות בגלל שחסימת הפעילות של TSG6 בעזרת siRNA מנעה את רוב ההשפעות האנטי-דלקתיות של hMSC.


טיפול תאי גזע מראה הבטחה גדולה לטיפול במצבים אקוטיים וקטלניים, כמו פציעת ריאות אקוטית ותסמונת מצוקה נשימתית אקוטית. הבנת המנגנונים שבעזרתם hMSC מעמעמים את הדלקת ככל הנראה תספק אסטרטגיות לשיפור הפוטנציאל הטיפולי של hMSCs עבור טיפול בפציעת ריאות. מכיוון שזו פרוצדורה פשוטה לאסוף תאי גזע ממח עצם, אנו מקווים שהמחקר שלנו יסלול את הדרך קדימה לניסויים קליניים."


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית Regenerative Medicine | | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות - בנק החיים, בלבד.
Suisses fausses montres rolex pas cher peuvent être trouvées sur ce site Web.

If you want to buy cheap and quality fake watches, you had better choose perfect uk replica watches online.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי