מיקי שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי מדע הרפואה מהעולם: ניסויים קליניים בתאי גזע מזנכאליים

מיקי  שחם, ''בנק החיים''- דם טבורי, מביא דיווחי מדע הרפואה מהעולם: ניסויים קליניים בתאי גזע מזנכאליים


Alan Trounson, Rahul G Thakar, Geoff Lomax and Don Gibbons | BMC Medicin- 2011


בשנים האחרונות, ניסויים קליניים עם תאי גזע לקחו את התחום הצומח לכיוונים חדשים ורבים.


בעוד שמספר רב של צוותים ממשיכים לשכלל ולהרחיב את התפקיד של מח עצם ותאי גזע מדם טבורי לטובת השימושים החלוציים שלהם בהפרעות חיסוניות ודם, רבים אחרים מחפשים להרחיב את השימושים של סוגי תאי הגזע השונים, שנמצאים במח עצם ובדם טבורי, במיוחד תאי גזע מזנכימים,


מיקי  שחם, "בנק החיים", מבהיר כי לשימושים מעבר לאלו אשר יכולים לעבור שיקום על ידי החלפת תאים בשושלת שלהם.


תוצאות מוקדמות מניסויים אלו הפיקו תוצאות מעורבות שלרוב מראות שיפורים מועטים או ארעיים שיכולים להיות מיוחסים לגורמים חוץ-תאיים.


יותר צוותי מחקר מאיצים את השימוש בסוגים אחרים של תאי גזע בוגרים, במיוחד תאי גזע עצביים למחלות שבהם תוצאה מועילה יכולה לבוא מהחלפת תא תוך-שושלתי או גורמים חוץ-תאיים.


באותה העת, שלושת הניסויים הראשונים שהשתמשו בתאים שנלקחו מתאים פלוריפוטנטיים החלו.


שיטות להבדלה של תאי גזע ממח עצם למיוציטים.


למרות שהשתלת לב היא הטיפול האולטימטיבי לאי ספיקת לב חמורה, היא לא מובאת לשימוש רחב בשל המחסור בתורמים. לכן, טיפולים תאיים למניעה של או לטיפול באי ספיקת לב משכו עניין משמעותי.


מאז שדיווחנו לראשונה (בשנת 1999) שתאי גזע מזנכימים (MSCs) ממח עצם (BM) יכולים להשתנות לקרדיו-מיוציטים במבחנה, חקר הרפואה המחדשת התקדם דרמטית.


בנוסף ל-BM MSCs, תאי גזע עובריים, תאי גזע מרקמת הלב, תאי גזע מרקמת שומן, ותאי גזע פלוריפוטנטים מושרים עוברים השתנות של שריר הלב;


סוגי תא נוספים עשויים גם להראות שיש להם יכולות של השתנות תא לבבית.


ניסוי קליני בשלב מוקדם הכולל את העירוי הישיר של תאי BM חד-גרעיניים ותאי דם היקפי חד-גרעיניים לעורקי הלב ולשריר הלב החל. עם זאת, ישנו פער עצום בין הדגמה שסוג תא יכול להשתנות לשריר לב לבין תרגום תוצאה זו לפרקטיקה קלינית.


לפי מיקי שחם, מחברת "בנק החיים", דם טבורי מהווה המקור היישומי הטוב ביותר, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


האתגרים העיקריים לשימוש הטיפולי בתאי גזע כוללים את האיסוף האפקטיבי וההרחבה במבחנה של תאים על מנת להבטיח כמויות מספקות ואת טוהר התאים.


פרק זה מתמקד על שיטות להשתנות של תאי גזע מ-BM למיוציטים.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות - בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, בנק החיים, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות - "בנק החיים, בלבד.

If you wanna buy UK cheap breitling replica watches, you can consider perfect 1:1 fake watches online.

You can find US luxury swiss replica watches at affordable prices on this website.





מיקי שחם תאי גזע דם טבורי